۱۳۹۴ فروردین ۳۰, یکشنبه

معرفي كتاب طاهر بومدرا تحت عنوان «داستان ناگفته اشرف»



طاهر بومدرا: من اينجا هستم براي اينكه يک تجربه بسيار دردناک را به شما منتقل كنم. من سه سال و نيم در عراق بودم. و بديهي است نمي خواهم وارد جزئيات شوم چون شما جزئيات را در کتاب، "داستان ناگفته کمپ اشرف" خواهيد يافت. اما در واقع من به عراق رفتم تا از حقوق بشر دفاع و حمايت کنم. اين چيزي است که من بخاطر آن به عراق رفتم. ولي متاسفانه، دقيقا مخالف اين کار عمل كردم. من حقوق بشر را ترويج نمي کردم، من در عوض آزار و اذيت افراد بي دفاع کمپ اشرف را تسهيل مي کردم. من ديروز با يک هيئت از مدافعان حقوق بشر از عراق ملاقات کردم. آنها به من گفتند: "شما کتاب ديگري به ما مديون" هستيد، کتاب ديگري در مورد حقوق بشر در عراق. و در واقع، من به آنها اين کتاب را مديون هستم، چون تجربه من در عراق فراتر از قرارگاه اشرف و وضعيت حقوق بشر در عراق است، و نياز به توجه سازمان ملل متحد و کشورهاي عضو آن دارد....ادامه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر