۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

بايد گفت ديگر سك هم صاحبش را نميشناسد

ميزتلاشي رژيم

صحنه هاي مجلس و همه مطبوعات رژيم طلسم شكسته خامنه اي مملو از سك دعواهايي است كه بايد گفت ديگر سك هم صاحبش را نميشناسد. طوريكه پس از توافق وین و تصویب قطعنامه شورای امنیت در رابطه با آن، رسانه‌ها و مهره‌های هر دو باند رژیم در زمینه تضعیف و حتی تجزیه و تلاشی باند مقابل مقاله می‌نویسند، و برای یکدیگر خط‌ و نشان می‌کشند.
رسانه‌هایی از باند رفسنجانی- روحانی بر این باورند که با توجه به این‌که ولی‌فقیه از توافقنامه زهر خوران حمایت کرده، پس باند او به‌صورت جبری در حال فروپاشی و اضمحلال است یا حداقل به‌طور کیفی تضعیف خواهد شد.
روزنامه آرمان وابسته به باند رفسنجانی- روحانی 3مرداد 94 با تیتر ”توافق هسته‌یی دلواپسان را متلاشی می‌کند“، حرف‌های علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم در قم در تأیید توافقنامه را در راستای تجزیه و تلاشی باند خامنه‌ای ارزیابی کرده و نوشته است: ”در شرایط کنونی این جریان‌ها دچار ریزش نیروهای خود از درون شده‌اند. به‌عنوان مثال آقای علی لاریجانی به این جمع‌بندی رسیده است که فضای آینده تغییرات زیادی خواهد کرد و کار از دست اصول‌گرایان خارج خواهد شد. به همین دلیل ایشان تلاش می‌کند خود را به گفتمان آقای روحانی که در یک وضعیت تسلط نسبی است نزدیک کند“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر